Sıkça Sorulan Sorular

  • Api yönlendirmesi yapabiliyor muyuz?

    Sistemlerimize api yönlendirmesi yapabilirsiniz.

  • Bakiye için hesabınıza iki havale geçsem ama bir ödeme bildirimi yapsam onaylanır mı?

    Onaylanmaz iki ödeme bildirimi geçmeniz gerekir.

  • Başarısız olan yüklemeler bakiyeme nasıl yansıyacaktır?

    Yükleme işlemi iptal olduğu anda bakiyeniz iade edilir.

  • Bayilik için ücret ödemem gerekiyor mu ?

    Bayilik için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmiyor kullanmak istediğiniz kadar bakiye yatırmanız yeterlidir.

  • Bayilik talebim ne kadar sürede onaylanır?

    Bayilik talebiniz en geç 24 saat içinde onaylanır.

  • Bayiniz olmak istiyorum.

    Bayilik oluştura bilmemiz için öncelikle vergi kaydınızın bulunması gerekmektedir. Bize ulaşmış olduğunuz siteden bayimiz olun formunu doldurarak bayilik başvurusunda buluna bilirsiniz. Yada müşteri hizmetlerinden bayilik oluşturabiliesiniz.

  • D-smart faturaları ödeyebilirmiyim?

    D-smart faturası öderken girdiğiniz hizmet numarası ile D-smarta kayıtlı olan hizmet numarası aynı olması gerekmektedir. 

  • Diğer kullanıcıların işlemlerini kontrol edebilir miyim?

    Kullanıcı listesinden den tapılan işlemleri takip edebilirsiniz.

  • Dükkanımda 2 tane çalışanım var biri sadece kontör diğeri sade fatura ile ilgilene bilir mi ?

    Kullanıcı listesinden istediğiniz kısmı düzenliye bilirsiniz.

  • Fatura fiyatları kendimiz ayarlıya biliyormuyuz?

    Fatura kısmına tıklayarak alt kısmında fatura fiyat ayarları seceneğinden fiyat ayarlarınızı değiştirebilirsiniz.

  • Fatura ödemesinde oluşan problemler için ne yapmam gerekiyor ?

    Faturalarınızın durumunu faturasekmesi altında bulunan fatura takipten görebilirsiniz . Ayrıntılı görebilmek için Fatura detayı sütünunda bulunan numaraya tıklayarak ayrıntıyı açabilirsiniz.

  • Faturalar ne kadar süre içersin de ödenir?

    Telekomikasyon faturaları anında ödenir . Elektrik ,su,doğalgaz faturalarını ise ödeyebilirsiniz ancak mesai saatleri içinde düşer.

  • Faturalar ne kadar sürede ödenir?

    Telekomikasyon faturaları anında ödenir . Elektrik ,su,doğalgaz faturalarını ise ödeyebilirsiniz ancak mesai saatleriçerisinde  düşer.

  • Faturaların durumunu nasıl takip edebiliriz?

    Fatura sekmesi altında fatura takipten kontrol edebilirsiniz.

  • Hangi saatlerde kontör yükleme işlemi yapabilirim?


    Müşteri hizmetleri 08:30 ile 22:00 saatleri arasında hizmet vermeketedir . Sistemimiz 24 saat online olarak çalışmaktadır  bayiliğiniz oluşturulurken sizin belirlediğiniz çalışma saatleri içersinde sistemimizi kullana bilirsiniz .

  • Hesap ekstresi veya detaylı yükleme raporu alınabilinir mi?

    Ekranlarınızdan raporlar sekmesine tıklayıp kontör ve fatura dökümlerini inceliye bilirsiniz.

  • Hesaplara para yatırırken kesinti yapılıyor mu?

    Kesinti yapmayan bankalar Kuveyt Türk, ziraat Türkiye finans bankalrı hesap işletim ücreti almaz.

  • İkibayimvar ödeme yatırıp ikiye bölüp dağıta bilirmiyim ?

    Bayilerinizden yapıcacağınız ödeme bildirimleri onaylanmaz ayrı yatırmanız gerekir. 

  • İlk defa kontör yüklemesi yapacağım yardımcı olabilir misiniz?

    Kontör sekmesine tıkladıktan sonra çıkan bölüme numaranızı yazarak yükleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz  veya kontör sekmesine tıklayıp abltında bulunan kontör yükle eski sekmesinden kontöryükleme işlemini gerçekleştire bilirsiniz.

  • İptal olan faturalar bakiyeme anında geçer mi?

    Fatura iptal edildikten sonraki yapacağınız ilk işlemde bakiyenize iadesi sağlanır.

  • Kontör yükleme işlemi yapacağım ama girdiğim numaranın öperatörü yerine farklı bir operatör çıkıyor nasıl yükleme yapabiliriz?

    Kontör yükle eski sekmesinden tam veya paket seçerek yükleme işleminizi yapabilirsiniz.

  • Kontör yükleme işlemine nasıl başlayabilirim?

    Bayiliğiniz onaylanıp bakiye yükledikten sonra işlem yapmaya başlıyabilirsiniz.

  • Kontör yükleme işlemini görebilir miyim?

    Kontör yükleme işlemlerini kontör sekmesine tıkladıktan sonra altında çıkan transfer takipten görebilirsiniz. Detay görebilmek için numaranın üzerine tıklmanız yeterli olucaktır.

  • Kontör yüklemesi yaptık yüklendi görünüyor ama müşteri yüklenmediğini söylüyor?

    Yüklendi olarak görülüyor ise bizim tarafımızdan yükleme işlemi gerçekleşmiştir.Bu gibi durumlarda müşteri hizmetleri ile görüşünüz.

  • Kullanıcı ekleyebilir miyiz ?

    Ayarlar kullanıcı listesinden elinde kalem olan adama tıklayarak kullanıcı ekleye bilir veya silebilirsiniz

  • Mesai saatleri dışında yaşadığımız sıkıntılar için sizinle nasıl irtibata geçebilirim?

    Mesai saatleri dışında yaşanan problemler için  [email protected] adresine mail atabilirsiniz.

  • Müşterileriniz faturalarının ödenip ödenmediğini kendileri kontrol edebilir mi ?

    Müşterileriniz faturalarını www.guvengroup.com.tr adresinden sorgulayabilir.

  • Nasıl bir yazıcı kullanmalıyım?

    Sayfalarımız bütün yazıcılara uygundur .

  • Ödeme bildirimi ne kadar bir sürede gerçekleşir?

    Yaptığınız ödeme bildirimleri en geç 15 dakika içersinde gerçekleşir . Ödemelerinizin hızlı gerçekleşebilmesi için bayi notu kısmına parayı yatıran kişinin isim soyisim ve tc kimlik numaralarını yazmalısınız.

  • Ödeme bildirimi yaparken yanlış banka seçtim nasıl düzeltebiliriz?

    Seçtiğiniz bankada ödemeniz görülmediği için iptal olacaktır. Yada bizi telefon ile arayıp bilgi vermelisiniz.

  • Ödeme işlemleri nasıl gerçekleşir ?

    Çalışmakta olduğumuz 12 adet banka bulunmaktadır bunlardan herhangi birine ödeme yaptıktan sonra ödeme bildirimi geçmeniz gerekmektedir.

  • Önce ödeme bildirimi geçsek daha sonra havale işlemi yaptırsak ödeme bildirimimi onaylanırmı ?

    Hesabımızda bakiyeniz görülmediği için yapacağınız ödeme bildirimi onaylanmıyacaktır.

  • Paket yüklüyorum fakat yüklenmiyor ve iptal oluyor?

    Yüklemek istediğiniz numara uzun süredir tam tl yüklemesi yapmıyorsa operatör vergi kesemediği için paket yüklemesine izin vermiyordur. İptal olan numaranın üzerine tıklayarak hangi paketlerden yararlandığı ör:(Tavsiye,ses-18,ses23) bunungibi görebilirsiniz.

  • Peş peşe kontör yüklemesi yapabilir miyim?

    Yükleme işleminiz gerçekleştikten sonra 3 dakika beklemeniz gerekmektedir.

  • Sanal pos kullanımı nasıl başlanır.

    Öncelikle bizimle 1 ay düzenli nakit olarak çalışmanız gerekmektedir.

    *Vergi Levhası
    *Kimlik fotokopisi (Şirket ise ortakların kimlik fotokopisi)
    *Ticari sicil gazete
    *Ticaret odası faliyet belgesi veya bağlı olduğunuz oda veya esnaf kayıt belgesi.
    *İmza sirkü
    *Bayi Sözleşmesi 

    Bu belgerin tarafımıza ıslak imzalı olarak gönderimini sağlamanız gerekmektedir.

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    Ayarlar kullanıcı ayarlarından şifrenizi değiştirebilirsiniz

  • Sisteminizdeki güvenlik düzeyi ne şekilde dir?

    Sistemimize 2 şifre ile giriş yapıyorsunuz bilgisayarınızda virüs yoksa ve şifrelerinizi kimse ile palaşmadıkca sıkıntı yaşanmıycaktır.

    Belirlediğiniz çakışma saatleri dışında sisteminizden işlemapılmamaktadır.

  • Sisteminizden hangi faturaları ödeyebilirim?

    Telekominikasyon, elektrik, doğalgaz, su, özel firma ödemeleri(avon,oriflame), bağ kur, Motorlu taşıtlar vergisi, ,Tv yayın, Kredi kartı ödeme havale - eft, hgs-ogs gibi kurumların tüm fatura ödemelerini Call Back ekranlarımızdan gerçekleştirebilirsiniz.

  • Size sistem üzerinden mesaj göndere bilir miyiz?

    Ana sayfa sekmesinde yöneticiye mesaj kısmın dan bize mesaj göndere bilirsiniz.

  • Sizinle önceden çalışıyordum uzun zamandır çalışmıyorum şuan tekrardan çalışmak istesem yeni bir bayilik mi oluşturmamız gerekiyor?

    Yeni bir bayilik açmamıza gerek yok eski bayiliğinizi tekrardan aktif edebiliriz.

  • Sizinle önceden çalışıyordum uzunzaman dır çalışmıyorum şuan tekrardan çalışmak istesem yeni bir bayilik mi oluşturmamız gerekiyor?

    Yeni bir bayilik açmamıza gerek yok eski bayiliğinizi tekrardan aktif edebiliriz.

  • Sizinle yüz yüze görüşme yapabilirmiyiz?

    Tabi yüz yüze görüşme sağlıyabiliriz. Gelmeden önce randevu almanız rica olur.

    Adres: Oruç Reis Mh. Tekstilkent Cd. Tekstilkent İş Merkezi A3 Blok No: 46 Esenler / İSTANBUL

  • Vodafone yanlış numaraya yükleme yaptık yükleme yaptığımız numarayı aradığımızda kullanılmamaktadır deniliyor yükleme işlemi nasıl gerçekleşiyor?

    Vodafon operatörlerün de müşteri hattını istediği gibi kullanmaktadır.

  • Yaptığımız işlemler için dekont yazdırabiliyor muyuz ?

    Tarafımızdan dekont gönderimi sağlanmamaktadır  A5  boyutundaki bir kağıdı dekont olarak kullanabilirsiniz.

  • Yüklediğim kontörü iptal edebilir misiniz?

    Sistemimiz online olduğu için direkt opöratöre düşmektedir. Kontör işlemlerin de iptal mümkün değildir.